قالب های فارسی وردپرس 19

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 19

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

پاور بانک چیست و چه‌نوع پاور بانکی خریداری کنیم؟

با کمی توجه کردن به اسم "پاور بانک" می‌توان فهمید که یگانه از ابزارها جانبی می‌باشد که در خویش انرژی یا همان برق مورد نیاز برای روشن ماندن یک دستگاه الکترونیکی را اندوخته کرده است.

در حال حاضر "پاور بانک" یکتا از ملزومات کاربردی برای گوشی‌های تلفن همراه، تبلت‌ها و ... می‌باشد.

حال در این مقاله می‌خواهیم فاکتور‌های یک پاوربانک که برای خرید مهم هستند را بیان کرده و توضیحاتی را ارائه دهیم.

1. گنجایش پاوربانک
باید پروا داشته باشید که ظرفیت اسمی و راستین یک پاوربانک با یکدیگر تفاوت دارد. یعنی زمانی که به شما اعلام می‌شود گنجایش این پاور بانک 16,000 میلی آمپر است، در واقع گنجایش اسمی آن 16 هزار میلی آمپر است، و در واقع فقط 12 هزار میلی آمپر گنجایش واقعی را دارا می‌باشد.
بنابراین به این مورد توجه داشته باشید.

2. اندازه پاور بانک
پاور بانک بیشتر موقعی برای ما کاربرد دارد که قابل حمل باشد. چنانچه قابل حمل نباشد به راستی ویژگی و تمایز اصلی خود را از دست دیتا است.
سعی کنید پاوربانک تبلیغاتی  را خریداری نمایید که در عین دارا بودن گنجایش بالا، حائز اندازه پذیرفتنی و قابل حمل نیز باشد. رهنمود ما به شما خرید پاوربانک‌هایی با گنجایش حداکثر 10 هزار میلی آمپر می‌باشد.

3. مملکت و کمپانی سازنده
بی‌شک یکتا از مهمترین فاکتورها برای خرید هر جنس و کالا، کشور سازنده آن می‌باشد. در کناره کشور سازنده برند آن نیز بسیار دارای اهمیت است. پاوربانک‌هایی با برند ال‌جی، شیائومی، روموس، ریمکس، سامسونگ در حال آماده جزو پاوربانک‌های خوب و با کیفیت بازار هستند.

4. روش مراقبت از پاوربانک
با عبور کردن عمر وسیله‌ای همچون پاوربانک، مسلماً نباید انتظار کارایی‌های اولیه آن را داشت. پاوربانک نیز نیازمند برخی از مراقبت‌های اخص می‌باشد. برای مثال کوشش کنید پاوربانک را در محیط‌هایی با درجه دمای ترازمند نگهداری کنید و در کنار آن نیز از وارد شدن ضربه به پاوربانک ممانعت کنید.


عدم به کارگیری پاوربانک در طی هفته، منجر به گزند و از دست دادن کارایی آن خواهد شد. اکیداً پیشنهاد می‌شود حتما در درازا هفته حتی یکبار هم که شده متعلق به استفاده نمایید.

هوش مصنوعی چیست؟ رابطه آن با سئو چیست

بررسی الگوریتم rankbrain

هرچه قبل میرویم بیش از پیش متوجه اهمیت درونمایه و کارایی آن بر روی سئو سایت میشویم.بعد از آمدن الگوریتم rankbrain یا همان هوش مصنوعی گوگل،تمامی حدس و گمان ها در این مورد به واپسین،انجام قبض و تمامی سئو کاران و وب مستر ها مطمعن شدند که روند کاری گوگل اهمیت بیشتر دادن به درونمایه با کیفیت است.


اهوش مصنوعی

در این الگوریتم روش های مختلفی برای تشخیص درونمایه با کیفیت وجود دارد که بعضی متعلق به ها را رسیدگی میکنیم.گوگل اصلی ترین فاکتور را سررسید ماندن کاربران در وب سایت قرار داده است.به عقیده خود ما هم بهترین فاکتور را برای تشخیص درونمایه در عقیده گرفته است.منطقی است که اگر درونمایه برای کاربر جذاب و با کیفیت باشد،کاربر مدت سررسید زیادی در سایت میماند و به رسیدگی محتوا آن تارنما میپردازد.از این رو است که ما همش تاکید میکنیم پیش از اینکه درونمایه را برای گوگل بهینه سازی کنیم،باید درونمایه را برای کاربران بهینه سازی کنیم.بهینه سازی درونمایه برای کاربران را میتوان به صورتی انگاشت کرد که ما باید برای سئو سایت و نگه داشتن کاربران در سایتمان،مطلبی جدید با دیدگاهی جدید در وب سایتمان قرار دهیم.


گوگل همش در تقسیم سئو از روش ها و فاکتور های زیادی برای تشخیص بهترین سایت و رتبه دادن بهره‌گیری میکند.تنها مدت سررسید پایدار گذاشتن در سایت را نمیتوان فقط فاکتور تشخیص محتوا پسندیده برای گوگل دانست.در روش سئوی وردپرس گوگل خود پیش بینی کرده است سئوکارانی که با طریق های سئو سیاه شغل میکنند،میتوانند از این فاکتور به راحتی سو بهره‌گیری کنند و سایت هایی با محتوا بی کیفیت را در رتبه های بالا گوگل قرار دهند.گوگل تعداد لینک های ورودی به سایت را نیز برای تشخیص درونمایه با کیفیت در نظر میگیرد.همان طور که قبلا هم توضیح دیتا ایم سایتی که مطالبش مفید باشد،توسط سایت های دیگر کپی برداری شده و به منبع لینک دیتا میشود.البته گفتنی است همین شیوه نیز برای سئو سیاه استفاده شده و سئوکارانی هستند که با دریافت لینک های بسیار برای سایت ها،سئو آن سایت را قوی میکنند.(گوگل برای چنین طریق هایی جریمه های سنگین و غیر قابل برگشت در عقیده گرفته است)

سونی RX0 II معرفی شد؛ کوچکترین دوربین کامپکت 4K جهان

دوربین اکشن سونی RX0 II به لطف سنسور با کیفیت، نمایشگر با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه و ابعاد کوچک به رقیب قدری برای گو پرو تبدیل شده است.

هرچند قیمت ۷۰۰ دلاری برای دوربینی در این ابعاد کمی زیاد به نظر می رسد اما با نگاهی به مشخصات RX0 II به ارزشمند بودن آن پی می برید. سونی RX0 II به سنسور ۱۵.۳ مگاپیکسلی CMOS با ابعاد قابل توجه یک اینچ و پردازنده تصویر BIONZ X مجهز شده که توانایی ثبت تصاویر پیاپی با نرخ ۱۶ فریم بر ثانیه را دارد.

سونی RX0 II

دوبین های اکشن با همان لنزی که به دنیا آمده اند به پایان خط هم می رسند و در مورد محصول جدید سونی شاهد یک لنز واید زایس Tessar T با فاصله کانونی ۲۴ میلیمتری و محدوده دیافراگم F4.0 هستیم. محدوده ISO بین ۸۰ تا ۱۲۸۰۰ هم روی کاغذ به معنی ثبت تصاویر واضح در محیط های کم نور است.

سونی RX0 II نه تنها قادر به فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه است بلکه تصاویر اسلوموشن را هم با نرخ ۱۰۰۰ فریم بر ثانیه ثبت می کند.یکی از قابلیت شاخص این دوربین پشتیبانی از پروفایل رنگی و تخت S-Log2 است. ویدیو‌هایی که با این پروفایل ضبط می شوند، هنگام ادیت در نرم افزارهای ویرایش تصویر، همانند فایل خام در عکاسی عمل کرده و دامنه گسترده ای از رنگ و نور را در اختیار کاربر قرار می دهند.

سونی RX0 II

بدنه مستحکم این گجت با ابعاد ۲.۳۲ در ۱.۵۹ در ۱.۳۷ اینچ در برابر ضربه و سقوط مقاوم است و آب تا عمق ۱۰ متری قابلیت نفوذ به آن را ندارد. نمایشگر آن هم به لطف قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه ای امکان ثبت تصاویر سلفی به بهترین شکل را ممکن می سازد.

از دیگر ویژگی های سونی RX0 II باید به لرزشگیر خودکار، جک میکروفون و کنترل بی سیم ۵ دوربین از طریق اپ موبایل Imaging Edge اشاره کرد. این دوربین ماه آینده و با قیمت ۷۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

مشخصات کامل شیائومی Mi 9X پیش از رونمایی رسمی لو رفت

چندی پیش وب سایت XDA Developers مدعی شده بود که شیائومی در حال توسعه موبایل با اسم رمز pyxis بوده و قصد دارد این تلفن هوشمند را به عنوان جانشینی برای Mi 6X عرضه کند. حال گزارش شده که pyxis قرار است تا پایان اردیبهشت ماه با نام شیائومی Mi 9X عرضه شود و مشخصات کامل آن هم در همین گزارش منتشر شده است.

Mi 9X

شیائومی Mi 9X یک صفحه نمایش امولد ۶.۴ اینچی با بریدگی قطره‌ای خواهد داشت و یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز در آن تعبیه خواهد شد. همچنین گفته شده شیائومی برای این موبایل از چیپست ردمی نوت ۷ پرو یعنی اسنپدراگون ۶۷۵ استفاده خواهد کرد و ۶ گیگابایت رم LPDDR4x به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز در اختیار پردازنده قرار خواهد گرفت.

شیائومی برای موبایل جدیدش یک آرایه سه گانه به عنوان دروبین اصلی در نظر گرفته که شامل یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586 به عنوان سنسور اصلی، یک حسگر ۸ مگاپیکسلی دیگر و یک لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود

Mi 9X

یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی S5KGD1 با بزرگی پیکسل ۰.۸ میکرون، نقش دوربین سلفی این تلفن هوشمند را ایفا خواهد کرد. گفته شده هر دو سنسور اصلی دوربین سه گانه و لنز سلفی شیائومی Mi 9X از فناوری ترکیب پیکسل چهار به یک پشتیبانی خواهند کرد.

یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت وظیفه تامین انرژی برای این موبایل را بر عهده خواهد داشت که از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد.علاوه بر این شیائومی Mi 9X بصورت پیش فرض از اندروید 9 پای پشتیبانی خواهد کرد و آخرین نسخه رابط کاربری شیائومی یعنی MIUI10 روی آن قرار خواهد گرفت.

Mi 9X

موبایل جدید شیائومی که از یک بدنه‌ی هولوگرافیک شیشه‌ای ۲.۵ بعدی بهره می‌برد و بدنه‌ی ۷.۵ میلیمتری خواهد داشت، احتمالاً به قیمتی معادل ۲۵۳ دلار عرضه می‌شود.

هنوز شیائومی مشخصاتی از این گوشی منتشر نکرده اما به احتمال قوی این موبایل با نام شیائومی Mi A3 و بر پایه اندروید وان به بازار جهانی عرضه خواهد شد. بنابراین باید تا اواسط اردیبهشت منتظر معرفی این موبایل بمانیم.

صدر نشینی هواوی پی ۳۰ پرو در لیست DxOMark

اگر به دنبال تلفن هوشمندی هستید که بتوانید آن را جایگزین دوربین DSLR قدیمی و ابتدایی کنید، هواوی پی ۳۰ پرو بهترین گزینه برای شماست. این نظر متخصصین بررسی DxOMark بوده و به همین خاطر است که پرچمدار جدید هواوی صدرنشین کنونی لیست این وبسایت به شمار می‌رود.

هواوی پی ۳۰ پرو

از نظر این متخصصین، هواوی بار دیگر دوربینی فوق العاده با قابلیت‌های زوم چند برابری و بوکه قابل تنظیم در پرچمدارش تعبیه کرده که تا مدت‌ها، دیگر موبایل‌های اندرویدی در برابرش حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

هواوی پی ۳۰ پرو روی سیستم پریسکوپی لنزهای جدید و سنسور زمان پرواز به شدت تمرکز کرده و به همین دلیل علمکرد خارق العاده‌ای در بنچمارک DxOMark  داشته است.

هواوی پی ۳۰ پرو

سیستم پریسکوپی لنزهای جدید، قابلیت زوم ۱۰ برابری را برای این موبایل به همراه آورده؛ بدین صورت که این موبایل می‌تواند تا ۵ برابر از زوم اپتیکال استفاده نماید. این قابلیت با ویژگی‌های نرم افزاری خاص و دیتای سنسور دوربین اصلی به رقم ۱۰ برابر می‌رسد. با این وجود سیستم فوکوس خودکار لنز تله فوتو زمان زیادی برای قفل کردن روی سوژه سپری می‌کند.

از سوی دیگر سنسور زمان پرواز بکار رفته در این دوربین تنها برای قابلیت‌های واقعیت افزوده نیست بلکه با استفاده از این سیستم، هواوی توانسته بهترین بوکه قابل تنظیم را در دوربین‌های مشابه به ارمغان بیاورد.

هواوی پی ۳۰ پرو

حسگر زمان پرواز موجب شده که پی ۳۰ پرو بتواند بسیار بهتر و ساده‌تر از سنسور عمقی معمولی، فاصله سوژه و پس زمینه را با دوربین  شناسایی کند و تصاویر زیباتر و دقیقتری را به ثبت برساند.

البته باید گفت که هواوی پی ۳۰ پرو نتوانسته در همه زمینه‌ها بهترین گوشی لیست DxOMark باشد. متخصصین این سایت توانایی دوربین در ثبت جزئیات را تحسین کرده‌اند اما محدوده‌ی پویای نه چندان گسترده، اختلالات و اشباع کم تصویر امتیاز دوربین اصلی پی ۳۰ پرو را کاهش داده است.

هواوی پی ۳۰ پرو

خبرهای بد برای این گوشی ادامه دارد چرا که توانایی فیلمبرداری این دوربین آنچنان خوشایند متخصصین DxOMark نبوده و به باور آنها با بهترین عملکرد فاصله زیادی دارد. ضمن اینکه هواوی پی ۳۰ پرو نتوانسته به صدر نشینی گلکسی اس 10 پلاس در قسمت دوربین سلفی پایان دهد و به رتبه چهارم این لیست راضی شده است.

به باور بررسی کنندگان این وب سایت، نبود سنسور‌های اضافی کنار دوربین سلفی خود را نشان داده و عمق میدان و فوکوس محدودی برای آن ایجاد کرده. البته این نمره بدین معنی نیست که این دوربین و قابلیت +HDR آن عملکرد بدی دارند اما هنوز بهترین دوربین سلفی موبایل‌های جهان به شمار نمی‌رود.